Informatie rondom Retourneren & Garantie

Retourneren, Altijd even een mail sturen naar info@justulla.nl zodat wij weten dat er 1 of meer artikelen terug komen!

  • U heeft minimaal 14 dagen de tijd om de retour te melden.
  • Na deze melding heeft u nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren.

 : Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op ! retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen. Retourkosten zijn voor eigen rekening!

 

Mocht je een item retour zenden, vergeet dan geen e-mail te sturen naar info@justulla.nl en vermeld dan aub het ordernummer, en de reden waarom het item retour komt, zonder deze mail kunnen we geen retour verwerken.

Let op ! Bewaar het verzendbewijs goed totdat de retour is verwerkt. Mocht een pakket nooit bij ons aankomen en je kunt geen verzendbewijs tonen, dan kunnen wij helaas de artikelen niet vergoeden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen maximaal 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Uitzonderingen retourneren / ruilen

Let op! Omruilen in andere maat.

1.nee, dat is niet mogelijk.

Wij proberen bij elk artikel een goed maatadvies te geven. het kan natuurlijk dat je artikel toch niet helemaal goed is.

Het ruilen van jouw artikel is eigenlijk hetzelfde als het retourneren van het door jou bestelde artikel en dan zou je daar een nieuw artikel  voor in de plaats bestellen.

U ontvangt u geld terug.

modelformulier-Voorbeeld-modelformulier-voor-herroeping (6) (4).doc

 

Klachten/ Garantie 

Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoet? weet je niet of het onder de garantie valt?

Stuur dan een bericht naar ons toe met als onderwerp 'klacht'. Vermeld hierbij de volgende gegevens :

-jouw klacht

-je ordernummer

-een foto van het item en klacht

Wij zoeken dan zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@justulla.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

JUST ULLA
Oosterweg 154
6603 AB Wijchen (geen bezoekadres)
info@justulla.nl
06-57763878
KVK 85557072
BTW ID NL004113999B49